tisdag 26 februari 2008

Dagens. <3

Jacob||| säger:
Okej.. sex tolkning på ingång..
Jacob||| säger:
men..
Jacob||| säger:
YEEEEEEES! JAG KOM IN!
Jacob||| säger:

Jacob||| säger:
Försökt komma in på msn ett tag nu ;D Tur att jag kunde nu, för orkade inte skriva en kul sak på bdb
- Sandra /- Lys min ! <3 Taize. <3 säger:
Hahahahahah
- Sandra /- Lys min ! <3 Taize. <3 säger:
vad ska du skriva?
Jacob||| säger:
haha
Jacob||| säger:
jag tänkte på dig och Anna idag somehow..
Jacob||| säger:
på matten
Jacob||| säger:
alltså
- Sandra /- Lys min ! <3 Taize. <3 säger:
hahshaa, okej? XD
Jacob||| säger:
jag fick en uppgift i matteboken
Jacob||| säger:
Det stog en ekvation
Jacob||| säger:
öööh
Jacob||| säger:
minns den inte..
Jacob||| säger:
men så stog det: " kom på ett problem som stämmer med ekvationen "
Jacob||| säger:
så jag skrev om er, hahahah!
- Sandra /- Lys min ! <3 Taize. <3 säger:
hahahaha a
- Sandra /- Lys min ! <3 Taize. <3 säger:
naw!
Jacob||| säger:
Den blev jätte fin
Jacob||| säger:
" Sandra räknar äpplen. Men samtidigt som Sandra räknar, så äter Anna upp 350 st. Sandra räknar till 2082, hur många äpplen fanns det ifrån början? "
Jacob||| säger:
Hahaha
Jacob||| säger:
Fin va?
Jacob||| säger:
Jag tror Anna har lite ont i magen nu

2 kommentarer:

Anonym sa...

HAHAHAHAHAHHAHA
fan vilken kul människa xD

Anonym sa...

Haha! Stackars Anna som åt så många äpplen!