lördag 22 mars 2008

Kent!

Allt började med en underbar tågresa med fina vännerna. Kom till Växjö och mötte Jonas. Mötte sen upp Robin och gick runt på stan. Fick skjuts till Tipshallen och jag och Karro hade kul i bagaget med att le åt de som var bakom. Mötte upp Osse, Alexandra, Tess och Lina och efter en kvarts rejäl kyla fick vi äntligen komma in! Köpte varsin t-shirt, tog obligatoriska toalettkort och belägrade oss framför scenen. Efter ett tag petade någon mig på armen och jag fick en kram av oskarshamns sötaste Lea. Familjen spelade några få låtar, och sen vare KENT!
Orden är liksom inte tillräckligt bra. Mitt kentsällskap gled isär lite, men i slutet stod jag vid Lea, Lina, Robin, Karro och Gabbi och jag kan inte säga det bätte än Lea sa det "När jag stod mellan Sandra och Tobias, och skrek med i texterna, kände jag att, ja, såhär ska det va. Såhär borde det vara."
Såhär borde det alltid vara.














































Sen blev det hem till Jonas som gällde. Hämtade packning och åkte till Robin. Tv-spel tills tre på natten och sen somnade vi gott allihopa. Bara tog det lugnt på fredagen och sen tog jag och Karro tåget hem.
Såna här helger är inte helt fel!

3 kommentarer:

Anonym sa...

Sjukt härlig dag det blev asså!! :)

Anonym sa...

puss, va

Anonym sa...

Det var en bra helg!! :)