torsdag 24 april 2008

Kan allt värderas i pengar?
Minnen, frihet, glädje och sorg? Allt vi uppleft kan vi sälja för en summa pengar för att vi inte har ork att vårda våra minnen och nu skär dom bara i hjärtat när vi inte slipat ner dom för vi är så lata och kanske är vi alltför lata för vi orkar ingenting alls och vi orkar inte ens ta till oss ord och tårar och speciellt du är särskilt dålig på det och jag vet inte ens varför jag skriver det här för jag kommer nog ta bort det sen och dessutom läser nog inte så många ändå eller kanske gör dom det utan att kommentera vem vet och egentligen borde jag sluta blogga och hålla mina ord till mig själv för att slippa missförstånd men det finns ju en som alltid förstår även om hon inte vet om det och jag vill aldrig i livet förlora något så viktigt och inte det andra viktiga heller och jag förstår inte ens hur dom kan överväga tanken när han gör så bra han kan och alla regler kan bara dra åt helvete för ingen själ följer dem ändå och jag är alldeles för mycket slut för att orka bry mig om vad jag skriver så om du som faktiskt orkat ända hit så får du väl säga till så kanske jag kan berätta men bara kanske för vissa saker ska ingen förstå för dom finns egentligen inte så mycket mer än hos bara mig och där bär dom stanna men snälla vissa saker behöver jag få ur mig och när en av de som alltid lyssade bäst försvann blev det aska överallt och kanske drunkar jag i det precis som allt annat och kanske kanske finns det något.
något.

1 kommentar:

Anonym sa...

älskar dig sandra <3