måndag 12 februari 2007

Hejfrihet

Återigen bevisat, lycka kan köpas för pengar!

I fredags var det på-väg-mot-friheten-resa som gällde.
(Tåget stannade 30 min ppå grund av att " Vi nu har kkört in i en sektion där vi inte får någon ström. Gah, iq tusen?)
När jag kom fram kom Elin springandes och moskramade mig.
LyckaLyckaLycka.
Att i dina armar bara få glömma allt och höra "Jag älskar dig", -
Detbetyderallt.

Lördag, mwip.
vi höll vårat mål, att inte byta om på hela dagen.
Jag tror vi resta oss från sängen två gånger,
toabesök, mat.
Jag vill tillbaka till dina armar.

Söndag, Stockholm!
MWAHH.
Tågtågtåg,
lyckadförklaring, duns i huvudet, långkram.
Dina kramar är något speciellt
Cili, min ängel.

CaféCaféCafé,
Våra pratstunder är välbehövliga,
och att bara sitta och lyssna på era röster är underbart.

GåGåGå,
Vi träffade
Sofie och hon var söt,
Och vi har bestämt att hon ska dra med Cili och Twin till Göteborg.

T-banaT-banaT-bana,
Vì träffade
Chris (efterlitevirrvarr)
och det var helt underbart att få se honom!

LavaLavaLava,
Jag var omringad av underbara människor,
Ni fick mig att le!

VäntaVäntaVänta,
Carrå kom och var lika galen som jag trodde,
Och humorn ska vi inte prata om.

GåGåGå,
Gamla stan, Café, prata och skratta.
En ring av vita vingar.

KramKramKram,
Alltid lika jobbigt att säga hejdå, Cili och Sofie gick.
Älskling, jag längtar redan tills april.

VäntaVäntaVänta,
Vi träffade
Annicka och det var underbart att se henne igen.
Massamångamerkramar.

KramKramKram,
Återigen ett hejdå. Chris behövde åka.
Hoppas vi ses igen Schatje!

McDMcDMcD,
Oh shit, detta ska vi nog inte ens nämna.
Ojoj vad kul vi hade tjejer!

FlumFlumFlum,
Det blev bara värre och värre, allsång ftw!
Det var underbart att bara få släppa loss ett tag.

TågTågTåg,
Elin sov på min axel på vägen hem,
hon är söt.

Detta bara måste göras om!

Elin, Cili, Chris, Annicka, Sofie, Carrå <3

När vi kommit till Västerås igen såg vi Döda poeters sällskap. Typ kärlek åt den filmen.
Sen fixade vi i ordning lite, och började kolla på en annan film, men ja, vi somnade nästan,
så vi stängde av. Elin, vet du hur jag njuter av att vara hos dig?

Måndag, gah, klockan ringde tjugo över sex >.<>.<

Vi var såå pigga när vi gjorde oss i ordning, men vi lyckades i alla fall hinna med bussen.


Långkram.
Elin, lita på mig när jag säger att jag älskar dig.
Du ger mig lycka som ingen annan.


Nionde till Elfte februari,
Denna helgen är oförglömlig.
- Och ja Jossan, jag var lycklig :)
Kärlek till dig som tänker på mig.

1 kommentar:

Anonym sa...

Hej Underbara! De va helt megajätteultrasuperhyperduperfreakingholycowomgsk*tkuls skoj att träffa dig! o de andra oxå, såklart! Ja ska citera vad du sms:at mig den 7 mars 2006: "Men viSKAträffas,eller hur?Ja tänker iaf träffa dig.orka bry sig om det är snart eller om10,nångång.var det inte så du sa?=)(...)" Nästan ett år senare så blev det av ;) Tänkasig att de int ens va om "10 nångång"^^ Mega härligt me de där kramarna vi talat om ;) Synd att ja int hann klämma åt dig lite mer i brådskan (hade ju en minut tills tåget sku gå :O.. fast sen var jag i alldeles för god tid o dessutom hade ett försenat flyg att vänta på -_-.. de va nog såå synd om mig xD ja va nu iaf hemma först 00.30 finsk tid :P) Älskar dig, Schatje <3