onsdag 3 oktober 2007

Och jag är sådär borta igen. Kents låt "Utan dina andetag" kom nu. Jag vet inte, vad är jag, utan dina andetag? Andrea, tack för att du får mig att orka skolan.

Men när jag inte hittar glädje i det jag brukar hitta glädje i? Det finns så mycket annat bra runt mig men jag vet inte. Det är konstigt bara. Men jag längtar tills i morgon. Det ska bli skönt att komma till kyrkan igen. Andakten kommer säkert bli konstig när jag mår såhär, men förhoppningsvis blir det bättre efteråt iaf. Helgen verkar iaf bli bra. <333

1 kommentar:

Anonym sa...

det känns som om jag har glidit bort från dig. du är alltid kvar, du står alltid där och väntar på mig, men det känns som om jag bara tänkt på allt annat. förlåt.
jag längtar verkligen efter att få se dig igen. krama dig igen! vi ses ju snart. :)
ha det allra bäst. plugga inte ihjäl dig, ta det lugnt och sov gott! må bäst.
vi tänker på dig!