tisdag 2 oktober 2007

Tenshi-chan säger:
tror du ja kan glömma dig bara sådär eller??
Tenshi-chan säger:
jag lovar på derar och samvete, det kommer inte hända!
- Sandra /- P l u g g a r. Taize. <3 säger:
Brabrabra
Du var liksom den första som jag riktigt direkt fastnade för.
Tenshi-chan säger:
o du va den första för mig
Tenshi-chan säger:
och den enda normala just nu oxå tim o alex e mer sånna man skrattar med (iaf du med men ändååå ), dig kan man mer prata med
Tenshi-chan säger:
lite normal
- Sandra /- P l u g g a r. Taize. <3 säger:
( Du var liksom den första som jag riktigt direkt fastnade för.
Tenshi-chan säger:
o du va den första för mig

- Det lät lite som en dålig kärleksroman )
- Sandra /- P l u g g a r. Taize. <3 säger:
Ingen av oss är normala Men måste hålla med, dig kan man mer prata med
Tenshi-chan säger:
hahaha! looool
Tenshi-chan säger:
hehe, jo men axakt
Tenshi-chan säger:
exakt*
- Sandra /- P l u g g a r. Taize. <3 säger:
haha, det är lite coolt att vi blev vänner ändå bara sådär första intrycket
Tenshi-chan säger:
vet men du tillhöör en speciell sort, vet iunte vad man ska kalla dom bara, typ navid-människar, som är sådär.. lätta
Tenshi-chan säger:
o man ser på dig att du e sån, mkt trevligt

DU. ÄR. SÖT.

Inga kommentarer: