onsdag 13 augusti 2008



Helt sjukt hur duktig den här killen var!
Svalde svärd med muskler jag inte visst fanns och jonglerade på en tre meter hög enhjuling med en massa vassa saker, och dessutom samtidigt ha ögonbindel!
Förlåt att videon är felvänd, men man ser ändå.
(tror dock det blir sjukt dålig kvalité på bloggen, vet inte varför..)

Igår träffade jag Nellie! Det blev jättefint. Det är stort att se en av sina förebilder bara sådär plötsligt. Efter alla hundra, kanske rentav tusen ord så var hon plötsligt där och kramade mig.
Du är fin kvinna, glöm inte det! <3

Hellsongs var fina och We're not gonna take it väckte alla minnen jag kunde hoppas på. Dem spelade inte Seasons in the abyss vilket var lite synd, men annars var det jättefint.
Såg kusowskys sista låt och det var fint att få vara där de få minuterna.
Och sen var det äntligen dags för moneybrother. Jag tänkte på kajsa och saknade att krama syster, men annar så var allt väldigt fint.

Puss på er som fortfarande läser!

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag kastade upp knivarna och facklan till honom :) Ville bara påpeka de :P kram på dig Sandra