fredag 8 juni 2007

Fyfan. ÅterskapningavlyckapåG.

Skolan började med No, vi satt och pratade och P-O bjöd på bullar, myys. På spanskan hade vi håltimme, så jag var med på eng språkvalet, vi satt och lekte och drack Cider. Ja, våra lektioner idag har varit bra. (a) På engelskan kom Annicka, som egentligen var hemma med Neo som var sjuk, med en tårta som hon bakat åt oss ^_^
Vi hade varit och köpt redbull, och liksom, vi+redbull=kaos.
Så efter vi hade ätit tårta gick Jag, Anna och Mia bort och hade picknick, gräskrig, hoppaochtakort, och massa massa mer. Jag älskar er!

Efter skolan var jag även tillsammans med dessa flickor. Säger bara en sak, lycka!
Åkte sedan till mammas jobb, och kollade sen kläder med henne. (:
Hem, träffa Erika, vara på Marit konsert. <3
Marit Live. Jag säger bara det.
Lycka.


- Sandra / - - Taize. <3 says:
Du! <3
ericaaa says:
nej, inte jag. sandra --- i mitt <3


Du är sötast,
utantvekan. <3
(Jagcensureradeförannarsblirpappainteglad.)

Inga kommentarer: