måndag 18 juni 2007

Och jag har så mycket känslor att jag inte vet vart jag ska göra av dom.

Torsdag var.. allt på en gång.
Avsked av Dan, Jonas och Biffen.
Folk höll tal, vi åt middag, fikade, hade andakt, "allmänt mingel", bara pratade, njöt, kramades, grät, log, varanärapåattskrika och bara Fanns.
Dan blev halt rörd och jätteglad när han fick vårat paket, och vi fick massa mer kramar.
Jag och Felix låg mitt i kyrkgången under andakten, och jag grät, inte så mycket som jag trodde jag skulle göra, men grät, det gjorde jag. Och sen blev det tusen till hejdåkramar.
Jag kommer sakna ungdomsgruppen så grymt mycket!
Måste få träffa de flesta under sommaren iaf! (Felix och jag ska kanske ut och gunga ikväll ^_^)
Men Dan.
Det kommer inte bli samma sak utan dig, men jag ska försöka för din skull.
Men ingen, ingen, kan ta din plats som den bästa prästen!

Fredag var sedan den underbaraste dagen man kan tänka sig.
Elins buss kom halv 12, Lååångkram!
Sen stack vi in till Slottsskogen med Erika, Emelie, Sandra, Jessica, Tessan, Jerry och Torinsson.
Vi mest levde, solade, pratade, spelade kubb och volleyboll, åt glass, skrattade och gah vad underbart det var! Sen hem ett tag, och sen drog vi och såg Lisa Miskovsky. Inte en falsk ton! Dock världens sämsta publik, alla var tråååk.
Men sen blev det KUL! Vi stack ner till Eriksbarg där vi mötte Ida, Joddan, Kristoffer, David, Niklas, Sandra, Emma, Frida, Wille och Sebbe, och säkert någon mer ^^
Vi gick upp till utsikten, och det var vackert som tusan! Folk var inte direkt nyktra, men det var rätt kul att kolla på dom xD Sebbe var så grymt sötfull, haha.
Vid hm..? Någon tid gick vi hem till Frida och åt jordgubar mitt i natten. Då hade dock några gått hem. Vi var hos henne och vara var, hade kul och pratade ett tag, sen följde vi Sebbe och Ida hem, och sen gick vi hem hit. :) Klockan hade hunnit bli halv 2, och vi släppte in Tess och Rikard som satt i uterummet eftersom dom inte hade några nyklar med sig x'D La oss och kollade på film, somnade efter typ två minuter ^^

Lördag och söndag vara bara såna där extremt mysiga dagar. Vi bara var. Pratade, kramades, skrattade, myste, hade så enormt skön tid. Vid klockan fyra på söndagen åkte Elin hem, och jag saknar henne redan!
Älskadeälskadedu.<3


Och Du fick mig att le och gråta och allt,
"Och som jag önskade att Sandra kunde stå bredvid mig när Jag Föll Isär spelades. För ingen ser ju om man går snabbt." Icaicaica. <3

Inga kommentarer: