måndag 29 september 2008

förlåt att jag uppdaterar så sällan, min dator är fortfarande trasig och människan som har ghostskivan vägrar återlämna den så jag kan fixa det.
Iallfall,

I fredags var jag på håkan, fina, fina håkan. Jag saknade lite att stå med dem som "Känn ingen sorg för mig, Göteborg" påminner om, (nivet, Kvällen), och det var synd att jag inte fick träffat min söta Tonefisk, men annars var allt väldigt bra. Jag saknade Hurricane men grät till Gårdakvarnar och skit. Jag armbågade människan till höger men dansade så mycket jag kunde.
Kvällen slutade dock konstigt men vi sammanfattar med killens kommentar;
"Jag gillar jordgubbar, men fan inte dig."

Petra sov hos mig och vi sov bort hela lördagsmorgonen, riktigt skönt! Pluggade och åkte sen hem till Andrea och pluggade ännu mer. ( jag har inget liv just nu)
På kvällen kom Tim, vi belönade oss själva med kladdkaka och film och fin natt.
Var hos Andrea på söndag förmiddag också,
sen tog vi en fika, och jag pluggade, ännu mer.
En viss saknad människa mailade mig,
vi får se vad som händer nu.

Sov ensam och drömde om att Simone hade ett band och spelade för mig. Det var fint men jobbigt att vakna halv fem och ha huvudvärk.
En inlämning och en redovisning över. Bara två prov till denna veckan.
Pappa kom hem med en picknick filt, en stor tröja, en rolig vattenflaska och kramar. Han är bra.
Nu ska jag försöka få igång Spore ett tag, PUSS!

Inga kommentarer: