tisdag 27 mars 2007

"Förlåt att jag är sen. Idag är ingen bra dag, ingen bra dag alls. Ibland kommer det privata imellan och man verkligen orkar inte gå till jobbet. " Jag tyckte lite synd om Cicci idag. Vi fick henne iallafall att prata med oss, och efteråt log hon faktiskt. Hon måste vara den enda läraren som tycker om våran klass. När svenskan var slut tackade hon oss till och med för att vi fått henne att må bättre, det var lite sött gjort faktiskt.
Långrasten idag gick såklart ut på at sitta och gunga med Anna. Vi hittade våran träd som vi planterade igår på vägen också, så vi gick tillbaka med det. Byggarbetsgubbarnas miner var lite roliga faktiskt, men dom sprack upp i ett leende när vi sa hej till dom, och följdfrågan från deras sida var om vi skulle spela brännboll, vi svarade att vi skulle plantera trädet och dom såg lite tvivelaktiga ut igen ^_^ Min Annapanna. <3
Efter gympan orkade vi inte med sita Ea;n så vi stack hem istället. Hemma väntade ett brev från Ica. Jag tror inte riktigt hon förstår hur mycket hennes ord egentligen lyser upp. Hon skickade också med en skiva med en låt, som verkligen var underbart vacker! Jag satt helt rörd och grät. Den spelas fortfarande på repeat och jag tröttnar inte.
Jaha, nationella prov på g igen imorgon då, småångest. Jag vill verkligen inte, kommer få värsta blackout eller någonting. UschUsch, Mvg:et i engelska kan jag väl bara glömma.

Snart lov i alla fall, välbehövligt!
Längtar som om in i helvete tills helgen kommer! På lördag är det JossaJossaBaraJossa. Och på söndagen kommer Cili till mig. LÄNGTAR! Snart är det House också, så ska väl ta och droppa det här nu.

Inga kommentarer: