fredag 23 mars 2007

Jag vet inte. Igår var en underbar kväll undantag från att jag saknade Jossa så extremt mycket. Jag vill verkligen att det ska bli den trettioförsta så att jag kan få krama om henne igen! Hur kan egentligen ett hus ge så mycket frihet, människor så mycket lugn? Jag mår bra av att få vara på ungdomsgruppen, även om det är lite väl mycket skitsnack ibland. När vi först suttit i köket och flummat runt totalt, NI FÅR MIG ATT LE! Fikat (Petra sniffade btw mitt hår och sa att det luktade som hennes vind, på ett positvit sätt. Haha, sötunge.<3 ) och även varit på plop så hade vi poängpromenad. Biffen och Jonas är såna knasbarn ^_^

Vad heter världens nu största levande däggsjur?
1. En val

X. Två valar
2. Ett djur lite större än wales

Vafan? XD Sen såg vi iallafall dvd:n från i lördags och övningar osv, grymt kul! Bästa delen var ju absolut när vi satt på Magnus kontor och flummade runt, "När vi visar detta på film kommer alla tro att vi är dumma i huvudet" ^_^

Love!Drygt att jag fick ett jävla poäng under mvg på nationella i eng bara. >_<
Nej, nu ska jag väl återgå till min spanska lektion, utan lärare, i datasalen, dvs, isolera mig i musiken och hoppas på det bästa ^_^ <3

Inga kommentarer: