lördag 17 mars 2007

Om jag faller och inte orkar?

Jag blir galen.

Woke up and nothing feels right
cant believe i made it through the night
the sky is cracked like porcalin
and all the souls they rose and marched again
it's the same the dream it goes on and on and on and on but this is where it ends

*chorus*
this is the collapse (x2)
so dont close your eyes
this is the collapse (x2)

its just one of those days where nothing sounds right
its one of tose days where nothing looks right
its one of those days where nothing feels right
and all these things go on and on and on and on until tonight

Kill Hannah, Kill Hannah, Kill Hannah! <3

Just nu, orkar jag bara inte. Det är som om all världens sol gått o moln och jag inte kan hitta något ljus. Men också samtidigt som om solen lyser överallt, och jag inte kan hitta någon skugga att vila i.
Mia och Daniela fick mig levande idag, men snälla, låt mig få behålla lyckan?!
Jag orkar inte. Jag vet inte vart jag ska ta vägen. ELIN! KOM HIT OM OMFAMNA MIG MED TRYGGHET!

2 kommentarer:

Anonym sa...

sandra, sötaste sandra. tack för alla söta kommentarer. jag däremot är sjukt dålig på att kommentera, men du vet väl att jag läser i alla fall? bra.
jo, jag vill att vi tänker på dig. allihopa. vi vill inte att du gör något dumt, vi vill att du ska må bra. så ta din tid och tänk och red ut allt. kom till oss om du behöver. vi finns här.

(ord som du säkert hört massa, massa, massa gånger. men ändå.)


kram!

Anonym sa...

Sandra..
jag står kvar vid din sida
även när mörkret faller och
jag finns här<3