torsdag 12 juli 2007

Och ibland vet jag bara inte varför för jag gör samma fel om och om igen och jag borde lära mig att inte ge mitt hjärta till någon när jag vet att den personen står med knivar i händerna men folk är så bra på att stå med knivarna bakom ryggen och ta fram dom när jag redan har gett bort hjärtat och jag antar att mitt hjärta inte är värt så mycket längre eftersom att det är massa knivstick i det och jag förstår inte varför jag gillar dig så mycket när du ser mig som en person du än gång träffade och fick fina minnen med samtidigt som du inte vill skaffa nya för det känns verkligen inte som om du vill det och jag vet egentligen inte varför vi ska träffas snart igen för att det känns som om du inte vill utan att du bara vill bli av med mig så fort som möjligt och jag behöver verkligen det här så snälla förstör det inte utan bara låtsas låtsas lite till som du redan gjort så mycket så ska jag nog kunna låtsas jag också så blir vi inte besvikna någon av oss

jag bara får ytterligare en kniv i mitt hjärta.

Det gör ont när man inte betyder lika mycket för folk som folk betyder för en.

6 kommentarer:

Anonym sa...

Ditt hjärta är fortfarande värt 10000000000... tusenmiljoner alltid och alltid i evighetens tid || det gör ont söt:/när någon sårar.. eller när något visar sig vara anorlunda än man vill att de ska vara *hålla din hand <3 andas i takt med dig*

Jossa sa...

Ängel, tell me?<3 Du är bäst, bäst, bäst och jag ska aldrig sticka en kniv i ditt hjärta sötast! <3 Om jag kan skulle jag kunna få bort alla knivar som sitter där och göra ditt hjärta helt. Nästa gång vi ses ska jag hålla din hand hårt och krama dig till tusen, för att få dig att inse att du är VÄRDEFULLARE ÄN VÄRDEFULLAST! Du är en ängel söt, en ängel som betyder allt för mig! Hand i hand söt, remember?<3 JAG ÄLSKAR DIG! (och jag andas med dig <3)

Anonym sa...

jag blir alltid livrädd och tror att det handlar om mig att jag gjort nåt fel har jag det?

JAG ÄLSKAR DIG. mycket.

Cili sa...

Det gör ont när man älskar mer än vad man älskas. Vet hur det känns och tyvärr finns det inte mkt mer tröst än "jag är med dig<3"

Anonym sa...

och jag älskar dig så mycket min sötboll. och det gör bara ondare och ondare för man blir tommare och tommare av alla hål som snart täcker hela ytan och man vet bara inte vad man ska göra eller vart man ska ta vägen för det enda man vill är bara att det ska vara bra och att man inte ska behöva få fler hål men dom fortsätter att komma även fast man inte vill. och snart Sandra, snart ska vi träffas och må bra. visst ska vi det, visst Sandra?

Anonym sa...

BLÄÄ, jag hatar din blogg. Ibland går det inte kommentera för mig ;o men jag provar nu.

Söt, i mina ögon betyder så mycket mer än mycket annat. Och jag tänker aldrig sticka en kniv i ditt hjärta. Absolut inte med vilja iallafall. Och om någon gör det så ska jag laga dig, jag ska sy ihop allt till små små små stjärnor som glimmar på dig när du går. Och söt, jag behöver inte låtsas nånting, för jag tänker aldrig ljuga för dig om min kärlek till dig. För du är så mycket mer än allt. Du är en hel värld.

<3