fredag 6 juli 2007

och jag vill bara skriva och skriva och skriva för jag behöver bli av med alla känslor som studsar runt som studsbollar som Ica skrev en gång men jag vet inte vad jag ska skriva för de studsar bara i kors överallt och gör mig förvirrad till tusen för att jag inte kan få dom att stå still i en sekund och allt bara virrar runt i ingeting och mammas och pappas ord flyger runt runt runt och jag vet inte hur det blir efter tejp och under tejp och när jag ska träffa Noomie och med stockevik och när jag ska träffa anna och varför hon inte hör av sig och jag känner att jag behöver ha lite struktur för en gångs skull och jag längtar tills ungdomsgruppen börjar igen för jag behöver den verkligen när det är såhär och det är nästan så att jag måste gå dit på söndag för att få lite lugn så som Felix fick när han gick dit i Kanada och jag vill att han ska komma hem snart och jag vill att det ska sluta regna så jag får mina kvällar med folket igen för jag tror verkligen att jag behöver det men jag vet inte om jag kommer få gå ut med dom igen nu efter att pappa vaknade inatt när jag skulle träffa Ida och jag blir virrig av allting för jag vet inte vad jag vill göra med någonting och jag borde ta en promenad och gå ut och gå och bara rensa tankarna men jag har inget batteri på min iPod och Anna är inte hemma och kan gå ut och gå med mig och jag vet inte om jag vågar höra av mig till Petra för allt är bara så konstigt där och jag lyssnar på nationalteatern och tänker på vad jag fick reda på om henne som jag inte vill nämna namnet på inatt och jag kan verkligen inte tro det om henne för hon verkade vara en oändligt skön tjej fast det brukar ju vara så att dom som man tror bäst om är sämst det borde jag ha lärt mig vid det här laget men jag är hopplös på den fronten och jag hatar mig själv för det men mest älskar jag er som står kvar och jag ska sätta punkt nu och låta er andas och om ni orkat ändå hit så puss.

3 kommentarer:

Anonym sa...

Och om du vill prata så lyssnar jag. Jag lyssnar hela natten om du vill. Vi sitter alltid på vårat färgglada, jag håller din hand och Bright Eyes spelas.Vi tar med alla underbara och rymmer till Taize för att må bra. För att alla ska få må bra! Sen kan vi promenera omkring i regn och solsken. Natt som dag. Och leva. Leva för det behöver vi alla. Bara kärlek och lycka. I mina tankar finns du alltid.
Sötgurka, jag lyssnar om du pratar. Kärlek till dig <3<3

Jossa sa...

Älskade älskade Ängel, jag blir ledsen när du inte mår bra, för du förtjänar att sväva på rosa moln hela dagarna och le och skratta <3 Men som jag sa igår, föräldrar är föräldrar, och det är både på gott och ont. Åh, jag önskar jag kunde göra något. Jag kan inte göra annat än att skänka dig all min kärlek och mina tankar, och hålla tummarna för att det ska ordna sig. *Ger dig en stor bamsekram och håller hårt din hand*

Du är bäst Sandra, och jag älskar dig, för den du är. Glömaldrigbortdet <3

Cili sa...

Du är underbar ängel. Glöm aldrig det!
Jag skickar all världens kärlek till dig här genom nätet och jag vet att det inte är mycket och att att det ofta inte räcker till. Men jag älskar dig. Det kommer jag alltid att göra, du är underbar och vi har funnits för varandra så mycket och så länge att det inte går att ta bort. Det gå inte att ta bort minnen även om man bränner böckerna för Fluffmoln <3 Måne går aldrig att förändra, oavsett vad som händer mellan oss eller i världen. Jag kommer alltid att älska dig <3