lördag 18 augusti 2007

Åhå. Marit live är som, jag vet inte vad. Hon har sån energi, sån glädje, sån utstrålning!
Man ser att hon verkligen Njuter av att vara på scen. och njöt, det gjorde jag med. Jag och Hanna stod längst fram, och det var huur bra som helst.

I'LL ALWAYS BE YOUR SOLDIER var avslutningslåten, och jag bara äälskade det. Hon satte sig på kanten och sträckte fram micken till dom bredvid mig, och vi sjöng allihopa. Och jag smsade, och när jag kollar upp står marit freaking bergman där framför mig och jag bara svimmade lite lätt. PUSS PÅ MÄNNISKAN! :*

Sen skulle vi se Neverstore. Gick till brew house, träffade Sofi, smet förbi hela kön ^^ Dock var allt försenat och Lillasyster var först ut. Jag och hanna pallade en låt, sen satte vi oss utanför och lyssnade. Tänk dig typ 20 åriga, stora killar, inte nyktra precis, och alla vill stå längst fram, yes. Nej, vi satt bättre där ute tror jag. Och Neverstore gick ner för trappan precis bredvid oss och vi insåg efteråt att vi borde tagit kort, smaart >_<
Skööön dag iaf! Ikväll är det Navid, Fibes och Ternheim som gäller. Och sen ska Hanna och Gabbi sova hos mig, mys :)
Pussokram/
Sandra

2 kommentarer:

Anonym sa...

alltså, tacktacktack för att du ringde. tacktacktack. det betyder så himla mycket, jag blir så himla glad. ååå. tack. jag MÅSTE verkligen fylla på min mobil med pengar snart. måste.

Anonym sa...

Marit live kan vara det bästa som finns. Hon är helt kanoners!

Hoppas att du har det bra och att allt är bra med dig! /Isabell (aka gyemo :p)