lördag 11 augusti 2007

Snälla stanna

Jag känner att jag borde uppdatera bloggen, men jag orkar inte riktigt. Fick just reda på att en vän ska flytta till dalsland i morgon. Jag menar.. vi ses inte spec mycket just nu ändå, men nu kommer vi ju ses ännu mer sällan. men okej hon är hemma på helgerna men då är det så himla mycket annat som ska hinnas med och även om vi inte ses så ofta så är hon en riktig vän för hon är hon och jag ser henne som en vän även om vi inte ses så ofta och jag kommer ihåg alla våra minnen jag vill inte att hon ska flytta för jag vill bara vara med henne mer och mer och jag kommer ihåg när hon slutade våran skola och hon sa att hon inte skulle klarat det utan mig och jag verkligen vill ha kvar henne här i göteborg eller utanför göteborg är det ju men ändå jag vill ha henne här nära,
snälla stanna.

Inga kommentarer: