söndag 13 juli 2008

Allt om winnerbäck kommer senare, allt om den kvällen kommer senare. Nu har jag knappt ork att sitta upp. Vaknade igår och hade helt sjukt ont i halsen. Hemma lyckades jag få i mig en macka. Lyckades med många grimaser ta mig upp för trappan, in till sängen. Jag frös och kallsvettades om vartannat. Halvsov några timmar, men skakade mest. Mamma kollade i halsen och konstatera halsfluss. Jag har nog aldrig haft såhär jobbig halsfluss. Åkte till Kungsbacka och fick medicin, på vägen hem åt jag en halv glass. Man får lite nya perspektiv när man måste kämpa för att få i sig en del av en glass. Det är ungefär så mycket jag fått i mig på två dagar. Kom väl hem runt sex, och orkade knappt gå uppför trappan. Jag har inte tagit mig ur sängen sen dess. Jag kan inte stå upp på grund av all feber, benen bara viker sig.

Inga kommentarer: