fredag 21 september 2007

Ibland gör det ju bara ont. Några ord. Eller rättare sagt, frånvaron av några ord.
Glömde du mig? Tröttade du? Dög jag inte längre?
Jag vill inte förlora dig.
Jag älskar dig.

Och jag vet inte om du läser det här. Jag vet inte om någon läser längre, det är ingen som kommenterar iallafall.
Jag vill ju bara säga att jag älskar dig och jag vill inte leva utan dig och jag hoppas att du förstår för du betyder så sjukt mycket för mig och jag kan bara inte förklara för dig mer än på det här sättet för det kommer göra för ont och jag vill inte såra dig det vill jag verkligen inte för du verkar må bättre nu och jag vill inte förstöra din lycka genom att säga att jag känner mig som ett andrahansval som så många gånger förut och jag vet inte om jag orkar det.

4 kommentarer:

Anonym sa...

och ibland är jag för trött men nu löste det sig och nu sandra nu ska jag inte vara jobbig mer utan nu ska jag ju njuta det är väl inte så dåligt egentligen du vet hur jag är MEN JAG LÄSER GLÖM INTE DET JAG LÄSER ÄVEN OM DET BLIR LITE TYST FRÅN MIN SIDA IBLAND FÖRLÅT.

Anonym sa...

Jag läser. Så ofta jag hinner. Men jag finns alltid för dig söt<33

Anonym sa...

Jag vill skriva precis de orden i min blogg men jag vågar inte.
du är så himla bra skriver så fint och rakt på och bara åå.
kom hit.

Cili sa...

Läser här söt.
Vet inte exakt vem du menade till...
men jag kan själv känna att vi inte pratat så mkt på senaste. Saknar dig sötnos <3