fredag 28 september 2007



Lasse lasse lasse. Han är ju så underbar. Som Felix sa igår "Hör man namnet winnerbäck tänker man på alla underbara låtar han gjort, och nu sitter han där borta, bara några meter bort. det är sjukt." Lasse var sådär söt och han bara log och jag vet att han gjorde det till alla, men snälla snälla låt mig ta till mig hans leende för det betydde så sjukt mycket och han är så bra och så söt och så underbar. Och sen var det ungdomsgrupp och det var lite segt men jag älskar ändå att vara där och det är folk och det är mycket kramar och det är inte bara kramas för att man måste, utan kramas för att det är mysigt och för att det är så mycket kärlek och bara så mycket så. jag saknar dan, det gör jag. det känns tomt på ett sätt även om det är svårt att definiera hur. idag var iallafall en resa till särö som gällde, det var kallt ett tag, men ändå helt okej. sjukt mycket bättre än att sitta i skolan och ha biologi iaf. och min klass är faktiskt skön. riktigt skön. nej, nu ska jag äta och sånt och sen ska vi till teendreem och se Tims band spela och sen är det filmkväll och översovning som gäller och lördag är laserdome och en till filmkväll denna gången hos felix och jag älskar att det är så mycket kul på gång. <3 PUSS

1 kommentar:

Anonym sa...

Jag blir glad för att du är glad. Och jag älskar att du glömde ta med Lasses stol :) :*<3