måndag 17 september 2007

Och vi behöver inte dina ord
försent
i längen värda
ingenting.

Ge bara upp? Ditt svek gjorde att du sjönk till botten för mig. Jag såg ju fan upp till dig! Men nej, gör så bara. Och så jävla mycket tack att vi inte fick veta någonting förrens förra året heller, och att det inte ens fanns planer på att vi Skulle få veta! Det var bara en slump att hon pratade med henne, annars hade vi inte fått veta. Jomen visst, var det meningen att vi skulle leva med en falsk bild av honom? Var det det? Skulle vi längta tillbaka till tiden då dom var gifta eftersom att han var så underbar? Skulle vi det, va?
Åh, det är ingen bra dag. Jag mår sådär kasst-utan-anledning. Och jag behöver få komma iväg till Elin men nej, jävla SJ har någonting emot mig och höjer priserna till det dubbla precis när jag ska boka, Som alltid. Och jag bara klagar och fyfan,

Och jag vet att andra har det värre,
men hur man kan känna sig såhär grå?

Inga kommentarer: