söndag 23 september 2007

och jag förstår inte varför tårarna alltid ligger och tränger bakom mina ögonlock. jag förstår verkligen inte. dom fanns där förut när jag pratade med elin. dom fanns där när jag skulle reda ut ekonomin med pappa. dom finns där nu. nej, förresten, det gör dom inte, för dom rinner. dom rinner just nu och jag vet egentligen inte varför. och jag behöver taize. jag behöver taize så mycket. jag behöver få gråta utan att någon dömer. jag behöver få gråta till den underbara underbara musiken. jag spelar den nu men det kan ju ändå aldrig bli samma sak. jag saknar det så mycket. jimmi sa att magnus sagt att vi ska dit iår igen, jag hoppas på det. jag måste få komma tillbaka. jag bara måste. få uppleva lite lugn igen.
och jag vill ha min kamera, här, nu. jag kommer aldrig ha råd med den - jag hatar det. jag är så dålig på att spara pengar. och när jag försöker så ser jag allt i pengar och framstår som en snäl jävel. och åh.

2 kommentarer:

Anonym sa...

du får gråta, älsklingssandra.

Jossa sa...

Låt tårarna rinna söta du och så slår jag dem som dömer dig, okej?<3 Jag dömer dig aldrig, och jag minns när du lät mig gråta ut i din famn, så om du vill ha en famn att gråta ut i, är min alltid ledig för dig. Älskadeälskade du, jag vill bara krama dig och få dig att le, för du är Sandra, söta, speciella Sandra som fått mig att må så bra, och jag vill återgälda det. Jag vill få dig att skratta, le och allt. <3<3 Tänk på, maskrosor! Alla blickar när vi gick hand i hand i gbg, alla skratt. Våran bok. <3 7januari,31mars,21juni,21juli<3 Söt, jag önskar jag kunde radera all smärta ifrån ditt liv. (jag känner att jag skriver på tok för mkt men ja..) Jag älskar dig!<3