lördag 8 september 2007

Och jag misstänker att jag är lite smått kär i att se Hellström live för jag bara älskar det och han är så bra och jag och Hanna satt och väntade i två timmar och det var värt det och åh han är så fin och så söt och jag vet inte om jag fick några bra kort men jag är glad i allafall för håkan bara sjunger in lycka i mig genom sin musik och jag älskar det för han är åh så bra och jag vet inte ens vad jag skriver längre men jag gillar håkan och folket var glada och det var jag och 16999 andra och som dom skrev i gp så är det så mycket folk så många inte ser någonting men ändå går dit och sätter sig på en skymd gräsplätt och bara sitter bara för att få vara där när Hellström spelar för stämningen på Liseberg är kärlek i mitt hjärta och Håkan sjunger och folket hoppar och sjunger och kramas och skriker och gråter och bildar hjärtan och är sådär allmänt gulliga och håkan sjunger
Känn ingen sorg för mig Göteborg.

Inga kommentarer: