tisdag 18 december 2007

Det går bra nu.

Dagen igår var så härlig. Vi började tjugo i tolv, med kemiprov. Det kändes som om det gick åt helvete, men jag fick mvg. Jag fattar inte hur, men det är sjukt skönt! Och på bilden fick vi the, pepparkakor, kaffe, polkagrisar och massa, det var hur mysigt som helst, verkligen. På spanskan bara vi lyssnade på musik i princip och Camilla var jättesöt. Och Linda är skön, haha.
Sen åkte vi hem, jag och Andrea. Vi gjorde kemi labbrapporten och slog in Prickens julklapp och så vidare. och började även se Nti-Media elevernas julkalender.
Se den genom att klicka på "julkalender", dom är duktiga! Sen var det mysigt som jagvetintevad. Jag ska inte säga för mycket för det kommer bara bli massa misstolkningar och liknande, men Lea; sardiner. <3
Vi lyckades iallafall nästan komma upp i tid idag, även om det var väldigt lockande att ligga kvar längre. I tid till skolan kom vi iaf. Svenskan var skön den med, Åsa är så härlig. Åh, vi har så bra lärare :* (slänger in julbilden på dom med :D)
På lunchen kollade vi på resten av nti-kalendern. Pricken satt till vänster, Camilla i mitt knä, Andrea i Tims knä till höger, Karro snett bakom med huvudet på min axel, Emil (rektorn) stod bakom, och Ola, Fredrik och HugBear kollade också ett tag, det var mysigt. Matten var okej den med, vi lekte mest med matte-programmet och förberedde inför matte b. Haha, Björn blev lite nervös när Emil var med på lektionen också. Sen engelska, skönt det med. ^^ Linda var snäll och lekte med oss så vi fick ta det lugnt.
Nu måste jag dock plugga datorkunskap, och helst göra lite naturkunskap.. men vi får se, det löser sig. Monica kommer hem idag med, ska bli skönt att se henne igen.

1 kommentar:

Anonym sa...

Te stavas inte med h.