onsdag 5 december 2007

Snodd av iara av julia, sen snodd av julia av ylva, nu snodd av ylva av sandra.

Namn:
Sandra
Antal kuddar i sängen: en, + elins tröja.
Drömmer om: att få ett liv jag trivs med. och en canon eos 400D :*
Favorit-tvprogram: Typ, house?
Favoritbok: Paulo Choelos. <3
Favoritdryck: hm, te, kaffe.
Favoritfik: Åh, svårt. Fröken ohlsson, hagacafeérna, eller café Dalí
Favoritfilm: V för Vendetta, döda poeters sällskap, osv.
Favoritgodis: choklad, typ.
Favoritkläder: slaaaapp.
Favoritmat: pappa-mat är gott!
Favoritmusik: men svårt!
Favoritfärg: hm, svårt här med!
Frisyr: kort, krullig.t.
Går i sömnen: nix. tror jag inte
Har på mig just nu:linnen, täcke ^^
Hemsida: Bdb ^_^
Hårfärg:mörkblont, typ.
Intressen: försöka vara kreativ, vänner, massa.
Kan baka bullar: jovars.
Ogillar mest hos folk: falskhet, jag håller med ylva
På söndag ska jag: plugga! :( och se på tess och fixa albumet :D
Senast sedda film: Hm. tror det var Austin powers.
Tror på spöken: nej.
Vill åka till: oooohamn. Och västerås. och massa andra länder lååångt bort.
Ålder: 16
Åt till frukost imorse: en macka.
Ögonfärg: blå, typ.


Jag har fetttttttt tråkigt! Rädda mig?

Inga kommentarer: