onsdag 12 december 2007

Jag gillar min skola (jagvillverkligeninteflyttadärifrån.)
Vi hade öppet hus idag, jag skulle egentligen bara stanna tills Emelie och Anna kom, men jag fastnade! Jag fastnade i skolan, är inte det rätt illa? Men det var ju så kul!
Jag, Camilla och Amanda hade verkligen kul. Det var så skönt. Vi skämtade med alla lärare, kom några sp-elever närmare och så. Och Philip är snäll, och har varit i Taizé, han är fett cool! :D och Anni lärde jag känna bättre, och vi skämtade med alla och vilken stämning! och det var jättekul att prata med alla som kom, jag vet inte varför, men det var bara kul!
och vi fick nya METG-tröjor, jag älskar dom, hur sköna som helst.
haha, puss.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Bor Philip i Björlanda? =)

Anonym sa...

Haha snackade men mina säkra källor ^^ Jag har haft Philip som konfirmand ^^