fredag 14 december 2007

Jag skiftar så himla mycket. Men jag försöker tänka positivt, och när jag gör det, försvinner allt annat. Skolan och att hinna köpa julklappar är det enda som tynger nu faktiskt, men det funkar det med. Fick idag reda på att jag fick mvg på det nationella provet i matte a. :D (det är nu ni ska ge mig beröm, tack.) Det ska nog funka. Måste göra klart energi arbetet, och plugga till måndags Kemiprov i helgen, sen går det nog okej. Det är så mycket annat bra som gäller liksom. I onsdags var jag på Liseberg igen, med tjejerna jag saknat så mycket! Underbart mysigt. Sen igår var det avslutning i kyrkan, allt var bara toppen. Skratt och mys. och Dan var där, jag har saknat honom så mycket! Och ikväll blir det Antilla konsert med Hanna och kanske Hanna, PUSS.

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhh grattis till Mvg't !!! :D:D asbra jobbat jue!! (: