torsdag 3 januari 2008

Bara för att Petra sa att jag skulle göra det och jag har tråkigt!

1. Vilken BH har du på dig just nu?
Svart, bara vanlig.

2. Vilka trosor har du på dej just nu?
Lite med lite färg på,
intressekramp!

3. Är du nöjd med dina bröst?
Nej. Är någon tjej någonsin nöjd med sina bröst?

4. Är du nöjd med din röv?
Nej. Jag älskar mitt självförtroende, ja.

5. Uppsatt eller utsläppt hår?
Utsläppt. Kan dessutom inte sätta upp det nu på grund av att det är för kort.

6. Hur skulle du beskriva killen/tjejen som du just nu tycker om?
Tycker inte om någon sådär extra nu.

7. Vad är det första du kollar på när du möter någon av det motsatta könet?
Händerna, halsen och ögonen.

8. Vad är din åsikt om homosexuella killar?
Varför skulle det vara någon skillnad på dom?

9. Vart vill du helst bli kysst?
Vet inte riktigt, halsen?

11. Har du några snygga killkompisar?
Så lätt att jag har.

12. Har du kysst någon av samma kön?
Ja.

13. Vad är ett plus på motsatta könet?
Helheten.

14. Vad är ett minus?
Asså, måste väl få bli samma svar då ^^

Den har varit en bra dag! Rätt seg dygning som misslyckades genom att jag sov 40 min, men kyrkan var mysig ju. Tröttttt men fint och bra folk och jag gillar dom. Ida var söt också.
Filmen nedan visar när vi faktiskt lyckats koppla in alla kablar och micar och högtalare och allt var det var. Linda och Magnus sjunger duett!
(Det låg en film här men jag tog bort den så att Magnus och Linda pratar med mig igen ^___^)

1 kommentar:

Anonym sa...

asså du är ju bara för söööt :D hahaha. PUSSPUSSPUSSPUSS<3