tisdag 29 januari 2008

Helgens bästa.

Ida: Du är lika ful som du ser ut

Frida: Du vet att det är en sån som förstorar läpparna va?
Moberg: Va?! Jag vill inte ha negerläppar!
My: Det borde du tänkt på innan du föddes

Josefin: Jag har större bröst än dig nu! Hur känns det?
Joddan: Jag har större rumpa är dig!
Josefin: Ja, jag kommer aldrig upp på din nivå.
Joddan: Men du har större hjärna än mig!

Moberg: Min korv är för stor, men jag får nog in den ändå.

Joddan: Ska vi tända?
Alla: Nej!
Joddan: Men jag ser inte mig själv nu!

Magnus: Okej, först ska jag svara på några frågor.
Nej, jag har inte varit tillsammans med Lena PH.
Vi: Det tror vi inte på!
Magnus: Aja.. Ja, jag väger mer än 100 kilo.
Friday: Jasså, är det därför hon sjunger ”ont, det gör ont”...?

Moberg: Jag hör aldrig vad min syster säger, för hon är täppt i näsan. Fast bara denna veckan. För hon har haft halsfluss.



Sluta vara så bra. <333

1 kommentar:

Anonym sa...

Du var nog inte med i ungdomsgruppen när den låten kom. Men de som gjorde mitt uttalande ännu roligare var att vi gjorde om texten lite på ett konfaläger

"ont de gör ont, men de går. De gör ont en stund på Magnus men inte på Dan.."

Haha.. lägg in de i beräkningarna och fnissa lite till ;)