onsdag 23 maj 2007

08:15,
Nu skulle jag varit i kyrkan.

10:00,
Nu skulle jag varit i storgruppen.

17:00,
Nu skulle jag dricka översött te.
Snälla, stoppa mina tankar? Jag blir galen. (NukomLindainpåmsn,kommersaknaTaizeännumer!) Jag vill bara tillbakatillbakatillbaka.
Jag saknar lugnet, friheten, tystnad, enkelheten! Till och med enkelheten i maten saknar jag! Satt på klassråd förut, alla pratade, slog händerna i bordet (ja,minklassärmogen) och liknande, och jag bara kollade på Ewe och sa "Tystnaden i Taize."
Och jag fick just reda på att det bara var några minuter ifrån att vi träffade norrlänningarna i tyskland, jävlabussar! :/
Linda, en av mina fruar, hähä, har iallafall lovat att komma hit!

Pratade med Erik idag, sköna han :)

Blaha,
SNART SKA NOOMIE OCH JAG KÖPA ANNA TERNHEIM BILJETTER! <3<3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Mwaahaa! Jag behövde verkligen slutet där<33