onsdag 2 maj 2007


Didn't I tell you, about the dream I had last night,
We were both in it,
And everything seems so right

Asså åh, lyckoflipp! Noomie och jag ska se Anna ternheim! (Ominteminaföräldrardamparöverpånågotdumtsjukthelvetessätt)
7/7-07 klockan 7.
Asså, LYCKA! <3

Solsolsol ute idag, Syster och jag låg på studsmattan och pluggade, lyssnade på musik och pratade. Jag har massor i skolan, men jag orkar bara Inte >.<
Men snartsnart Taize, längtar så grymt mycket!
Häh, vi hade HLR idag, det var kul. x'D
Anna&Mia, <3

Och Annas och min humor, det är fan allt x'D

Två bävrar satt på en bänk.
Då tog muffinsen slut.
Plusch. <3

Mahadusch, tillbaka till skolarbete >_<

2 kommentarer:

Anonym sa...

BARA SÅ NI VET SUUUUUUUUCKERS! SÅ SKA JAG TILL SANDRA O SE PÅ ANNA TERNHEIM. LALALLALALLALALLALAAA.
Ehhmm . <3 _D

... sa...

Jag tror att du har en väldans bra musiksmak, minsann. Först Hello Saferide och nu Anna Ternheim. Bättre kan det knappt bli! :) /Isabell (gyemo)