onsdag 30 maj 2007

Och Lisa räddade mig. Icas Hannas Lisa. Jag kom iväg på Krisitans spelning och jag är grymt glad över det. Kristian är grymt duktig, och jag tycker synd om alla de som inte upptäckt honom. Säger som det stod i Gp: "Det är dags att ge småkungen uppmärksamheten han förtjänar."
När Bacon spelades ville jag bara hålla Icas hand och sjunga med henne, det skulle ha känts så rätt! Ingenting, ingenting, ingenting som jag hade längtat efter under hela spelningen kom som sista låten, och Kristian gav oss tillåtelse att komma fram till scenen och dansa, även om vakterna strängt förbjudit det. "För det betyder ingenting, ingenting."
Alla stod och hoppade och hela golvet sviktade. Kristian och basisten började kasta ut morötter i publiken, söta dom. Jag fångade en men gav den senare till Lisa, som fick den signerad ^_^
Blaha, fick hans autografer jag med, eller jag, fick flera, en har jag lovat min sötunge Ellen (:
Nejfan, nu ska jag iväg till Gymnasiesak och se hur det blir :) Kanske blir en till konsert ikväll,
vi får se :)

5 kommentarer:

Anonym sa...

"Icas Hannas Lisa." Söt-Sandra. :)

Jag önskar att jag kunnat vara där. Det skulle betytt så mycket. Nu måste jag helt enkelt rymma i sommar, träffa dig och se Kristian.

Måbästvännen!

Anonym sa...

MENJAGBLIRSÅJÄVlAAVUNDSJUKJAGMENARKRISTIANOCHHANSMUSIKDENFARTENFEBERNKÄNSLANALLTJAGVILLBARATRÄFFADIGHANHANNAALLANISOMBORIGBGOCHJAGVILLDIT.

Anonym sa...

MENJAGBLIRSÅHIMLAAVUNDSJUKFÖRATTJAGVILLOCKSÅSEKRISTIANOCHJAGVILLSÅTRÄFFADIGOCHALLAGOAGÖTEBORGAREMENICKEFÖRATTNIBORSÅLÅNGTIFRÅN. men puss

Anonym sa...

SÖTA SANDRA. TACK SÅ MYCKET MIN SÖTBOLL :*

Anonym sa...

Haha, orka att jag aldrig fattar att du ska "godkänna" inlägget innan det visas.