onsdag 9 maj 2007

Glädje?

Jag ringde Elin igår, ehm, inatt, vi var båda trötta, men det var ändå underbart härligt att höra hennes röst igen. Jagsaknardigsominihelvete.

AnnaMiaAnnaSandraNathalieXiao-yunochniandra-knark i skolan. Ni får mig att orka, vet ni det?
Sista nationella provet i nian avklarat! Och det gick bra, tror jag. "Vi bedömer nu då hur bra ni fattat problemet, och det var ju absolut inget problem! Och hur korrekt språk ni använder. Och hur aktiva ni varit, och ni har varit aktiva allihopa, så det blir nog högt för er!" Äntligen över!

Och imorgon får jag träffa Petra igen, sköntskönt! Och Modig fick man ju se idag, och åh vad jag längtar till de andra söta människorna! Senvettefanhurdetkommergå,menvifårse.

Var på stan med syster idag också, sötasötasyster. Vi handlade lite kläder och sånt. Senare kom Rikard, och vi åkte hem hit. Vi skulle laga mat, och ja. Vi var smidiga som alltid. Kan säga sådär, pasta över halva köket, skratt till tusen, sten-sax-påse, helknas. Dom är söta ungar, Tess och Rikard, underbart härliga. Tack!

Och nu sitter jag här igen, ska ta tag i det sista på min SO snart tänkte jag. Måste få klart det innan jag åker. Fast, först ska jag försöka orka uppdatera min bilddagbok lite kankse.

Ochjustja! Winnerbäck spelar här till hösten!
Någon som hänger på?

Pusspåersötaungar.

4 kommentarer:

Anonym sa...

mig brukar du inte ringa:(

Anonym sa...

Låter som en helt okej dag (: Så kul att läsa att du är glad söt. För när du är glad då blir jag lite gladar också (: Winnerbäck, jag vill ^^<3

Anonym sa...

ååå... ja e oxå klar me alla mina nationella nu... e sååå skönt eller hur??

kram på dej

Anonym sa...

javilljavilljavilljavill_D__D_D_D_