fredag 11 maj 2007

Taize!

Sitter här, dagen innan Taize och skriver det här. Måste snart packa och fixa iordning allting, och kanske ska iväg och se Timo, men nu sitter jag iallafall här.
Så, hur känns det?
Gött, jävla gött.
"Ni kommer tycka de sju minuterna av tystnad är jättejobbiga i början, i slutet kommer ni bara vilka ha mer, mer och mer."
Du har nog rätt, (Varförskaduintemed? >_<) men jag kommer nog tycka det är skönt från början. Det har varit så grymt mycket, i skolan, hemma, med vänner och allt, så ska bli skönt att komma iväg! Som Ida skrev I'm just trying to leave for a while Bara få fly, leva. I sällskap med människor som får mig att må bra. So I heard it's no good to run, but it feels so much better, now that it's done.
Jag längtar så himla mycket!

Jag kommer sakna er, men ni är med mig i varje steg. <3 Ochvisstärniallakvarnärjagkommertillbaka?

2 kommentarer:

Anonym sa...

Imorgon far du och jag kommer sakna dig mega massor med mycket. Men så länge du är glad och har det bra så är jag också glad. Söt,jagvillfinnaskvarnärdukommertillbaka.
<3<3

Anonym sa...

jag är alllllltid kvar, jag väntar alllllltid på dig.