onsdag 21 november 2007

Det löser sig, det gör det alltid!

äntligen, äntligen, äntligen klart med naturkunskapsarbetet! Det löser sig, det gör det alltid! Åh, det är så himla skönt. Nu kan jag njuta av kyrkan i morgon utan att tänka på detta. Och om jag stannar på den extra matte lektionen kan jag vara lite bra och jobba hårt, så har jag förberett mig lite där med, det ska nog gå! Det löser sig, det gör det alltid! Nästa vecka är nästa vecka, nu är iallafall denna snart slut. Det går, jag klarar det. Jag SKA klara det.

Det går en Taizé-epidemi bland oss. Det är nu i mitten det var så längesen man var där, men samtidigt så långt kvar tills man åker igen. Och vi saknar det så mycket.
Men jag vet att jag kommer dit igen. På ett eller annat sätt kommer jag dit igen.

Nej, nu ska jag plugga spanska glosor, sen sova!
Godnatt alla!
PUSS!

2 kommentarer:

Anonym sa...

Jag funderar på att åka dit två gånger nästa år =)

Anonym sa...

åh, det måste verkligen varit mysigt där, typ helt bäst.
jag är bara rädd för att saker inte blir detsamma andra gånger, allt förändras.
fast äsch, det behöver inte betyda att sakerna inte blir bättre, eller hur? :) :*