söndag 11 november 2007

Min blogg har tydligen fastnat på 200, denm vägrar inse att jag har mer inlägg. Menmen, fredagskvällen blev sjukt kul och mysig och folket är så sött och Felix är så bra som bjuder in oss alla. Jag vet inte vad jag ska skriva, för orden räcker inte riktigt till, det var ju så mycket. Igår var ju bra den med, Frida och Mia och Victor, och Restaurang med mamma och pappa och promenad, och direkt till en promenad med Anna, följd av en myskväll/filmkväll hos henne och MYS.
Och idag blir också bra! Jag kind of älskar såna här helger, som är så bra. Då orkar man liksom, man orkar så mycket mer. Det är dags för Navid-mannen idag, vi får se om han spelar eller bara läser eller så, men det ska bli skönt att träffa Navid-människor iaf! :D
Sen så får vi se vad som händer, men det kommer bli braaa iaf. PUSS.

Inga kommentarer: