lördag 24 november 2007

Mattedrivor. Rinnande näsa. Sprängade huvud. Öronbedövade hosta. Men det var det värt!
Kvällen igår var så mysig. Eftermiddagen också iochförsig. Idaälsklingen kom hit och vi åt kladdkaka och hade kortkrig och kramades och sådär bra. Sen Sandra och Sandra och åkte till Joddan och där var alla och drinkarna stod redo och efter lite pratpratprat, jag förstår inte, våra ord tar aldrig slut, var det middag. Och det blev tacos och skratt och kramar och kassa filmer och mys och twister och flumm och ännu mer mys och återigen finns inga ord för dom.
Jag får lov att citera Moberg som hon sa när vi låg och pratade i rummet;
Ni måste vara dom skönaste jag umgås med.

Ida, Joddan, Petra, Pb, Phia, Rasta, Moberg. <3

------------------------------------------------
Jag saknar alla dina kommentarer. Det känns inte som om jag duger längre. För ingen ser ens sår
Om man bara går snabbt.

1 kommentar:

Cili sa...

Jag saknar dig vännen. Vill kunna ha dig nära och bara krama dig <3