fredag 16 november 2007


TACK.
Åh vad jag älskar dom och dom är bara så bra och dom får mig alltid att må bättre och att man bara får komma dit när man behöver det och jag lovar dig man behöver det sådär en gång i veckan som vi är där för torsdagarna får en att faktiskt orka igenom dom andra dagarna för man kan tänka att på torsdag ja på torsdag då får jag komma till kyrkan och de små konfirmanderna och ungdomsgruppen och lek och prata och skratt och tårar och mys och kramar och bråk men vi håller ju alltid ihop oavsett vad och det behövs att man får visa sina känslor och alltid ha någon som delar glädje och sorg och ett stort tack till Magnus att han gör det möjligt och tack för alla dåliga skämt och tack för alla seriösa ord och tack för all tillit och tack för att vi alltid kan komma till dig om vi behöver och tack för allt Magnus verkligen tack ja tack för det betyder så otroligt mycket för oss allihopa och jag menar det är så otroligt bra att så många kommer dit varje vecka och jag älskar att få göra det och du säger att vi är så värdefulla och Magnus du är värdefull du med och det är så undebart; TACK.

Inga kommentarer: