tisdag 6 november 2007

På bordet ligger en biologibok, ett block, och tusen ton papper. Många tusen ord med mål att gå rakt igenom min hjärna och inte stanna när jag verkligen behöver få dom att fastna. Jag skulle kunna plugga med Andrea i morgon, hon kommer på kvällen och sover förmodligen här, tänk att något så enkelt som du bredvid mig kan göra mig så lugn, då kanske jag får sova att tag, jag har inte kunnat sova på ett tag nu. Frågan är bara hur mycket vi pluggar egentligen, förmodligen inte så mycket. Och ungdomsgruppen på torsdag kommer jag absolut inte missa, jag behöver verkligen den nu. Jag behöver få träffa alla, få komma till min fristad ett tag. Bara släppa allt. Alltså måste jag plugga in allt idag.. och det finns intressantare grejer om man säger så. Men jag borde satsa på det här provet, han sa ju att jag kunde på mvg om jag gjorde bra på provet. Men om jag inte har energi? Jag kan inte lura mig själv.

Inga kommentarer: