fredag 27 april 2007

Eftersom jag gör allt för min älskade Stjärna, så ska jag nu skriva blogg.

Ja, det var nationella i morse, gick väl helt okej skulle jag tro. Blev bara så grymt sur på det dryyga talet som jag läste fel på >.< Efter provet gick Anna och jag iallafall till lekplatsen. NEJMANLBIRALDRIGFÖRGAMMALFÖRLEKPLATSER. Ochja,tomaterärgrönafrånbörjan. Det får mig att tänka på när vi var hos Jacob, höhö. Men det ska vi väl inte gå in på nu, men säger bara vattenkrig.

Vi kom tillbaka till skolan och hade ehm.. svenska? Jo, det var det. En komikers uppväxt, läsdenbokenffs! Brabrabra. Eller vänta, var det svenska vi hade? *springer och kollar schemat* Ehm, det var visst igår. Vi hade engelska, fick tillbaka våra uppssatser, fick Mvg, woho = D Iaf, sen var det typ bamba, glash, sallad ftw! Sen vandrade jag, Mia och Anna iväg till en till lekplats, fast ja, vi fick gå till en längre bort, för killarna hade ockuperat den andra, haha, Ja, viärennormalskola. Sen hemkunskap, jordgubbar och ih, gott.

Vi fick sluta tidigt, då hängde jag med Anna hem, det flanot är i Skåne nu igen :/ Jagsaknardigalltidnärduärborta. Jag satt i alla fall i solen i stan ett tag, men var nära att somna, så tog mig hem. Drog på musik och la mig på studsmattan och läste, mysmysmys. Sen satt mamma, jag, Tess och Rikard ute och fikade och pratade. Okej,iblandälskarjagminfamilj. Och jag får åka till Elin! Åh, älskaälskaälska! <3

Jag vill att pappa kommer hem! Det är strejk. Pappa, när kommer du? Jagsaknardig.

Nomore,
dagens låt är gråt inte älskling - Ingenting.
VackerVacker.

1 kommentar:

Anonym sa...

aw<3 Älskar dig darling<333