måndag 30 april 2007

Ja, då sitter man här igen. Just läst igenom Bjarnes blogg, jag beundrar honom verkligen.

Är före detta narkoman och har
min kvinna kvar på Hinsan i 26 månader till. Tänkte använda tiden
till att lägga ut litr dikter och tankar här. Förutom att ´
skriva så gillar jag fiske och natur. Till yrket är jag
mentalskötare och jobbar inom äldreomsorgen.
Han är stark, vad folk än säger. Och han är duktigt, verkligen duktig. Han har fårmågan att leverera en känsla med så få ord. Du är stark!

Petra är min kvällsunderhållning just nu, söta, söta Petra. Hon har på sin cam och jag verkligen njuter av varje leende. Hennes leende måste vara ett av de finaste som finns. Det är sjukt dumt att hon inte tror på mig bara. PetraPetra. <3

Jag har väl egentligen inte så mycket att skriva, så ska övergå till att lägga in lite bilder, tömma min kamera och försöka så ordning på den. Den är väldigt seg när man tar bort bilder, hackar sig ibland och vill inte bli annat än svart. Jag gillar det verkligen inte. Justja, skulle försöka få tag på ett extra batteri till Taize med ja, kanske ska ta tag i det.

Och Jossa, GRATTIS!
1 månad och 1 vecka,
Du är grymt duktig! <3

Inga kommentarer: