söndag 29 april 2007

Ih.


(här ska det ligga en väldans söt bild på en väldans söt Ica om jag bara får min mobil och min dator att sammarbeta) (Och nu fick jag dom att göra det, så nu ligger det en väldigt söt bild på världens sötaste Erica till höger. <3)

Jag skrev till henne en gång, IcaIcaIca, vart ska jag börja? Och jag vet inte vart jag ska börja nu heller. Jag sitter fortfarnade och ler. Smidigast ever, vi sitter vid vattnet, paddan åker förbi, vi vinkar, det blir vågor av båten, och vi hinner bara lite halvt flytta på oss :D Och när vi låg där och döpte fåglar. Du gör mig lugn Ica, önskar så att du bodde här. När vi sedan vandrade runt på jakt efter ballonger, och hamnade tillslut på McD i några timmar. Bara satt och pratade, sktattade. Hon fick mig att må bättre än på länge. Sen kom Hanna och Lovisa också, och ja, vi flippade ut lite allihopa. Smarta kommentarer som "Det luktar Curry här" och "Men hur kunde du veta det? Jaha! jag trodde du var synsk" kläcktes x'D Sen tog vi oss till centralen, ja, efter ett tag. Ica sa att hon också ville vara som dom var, som snurrade runt som flanon, så jag sa "men var det då!" och puttade iväg henne, hon krockade nästan med några gamlingar, hähä.
Sen stod vi och väntade på att tåget skulle gå, och ja, asså, flum :D Går inte att återberätta i ord, men det var iaf grymt kul. Lätt en minnesvärd dag, jag log i flera timmar efteråt.

Hähä, Icas humor är som min.
"Två hallon gick på en bro,
Så ramlade det ena i,
Då lät det,
Plupp."

Ica, du räddar mig.

I loved you, I loved you all along.

2 kommentarer:

Anonym sa...

Åh, vilken dag :D Härligt att du fick chansen att träffa Ica (och dom andra ^_^)... Icas vits äger xD

Anonym sa...

hahaaha, hallon skämtet i mitt hjärta. vi satt på monas, ett caffé då vi fick höra den första gången och vi har dragit den många gånger efteråt och den är så bra så att den är dålig.
kom hit!