söndag 22 april 2007

Petra. <3

Petra,
älskade Petra.
Jag kan inte sluta tänka på vad hon gjorde för mig i torsdags. Hälften kollade på film, häften var ute, jag låg i soffan och lyssnade på musik. Efter ett tag blev det lite för mycket tankar och jag behövde verkligen någon. Jag smsade Petra och frågade om hon kunde komma, och det gjorde hon. När hon kom låg jag och blundade och var helt inne i musiken,
Hon satte dig i soffan bredvid och tog min hand, frågade hur det var. Jag sa att jag var rädd, att förlora Henne. Vi pratade ett tag och släppte inte min hand. Sen skulle Petra iväg ett tag, så hon gav mig en lång kram. Det kom lite folk och alla satt och pratade ett tag, Petra satt på huk på andra sidan, så satt hon och kollade på mig, jag kollade tillbaka, så gjorde hon formen av ett hjärta med händerna. Petra, vet du hur mycket det värmde? Jag bad henne sätta sig bredvid mig i soffan, och det gjorde hon. Sen tog hon min hand, och lät mig vila på hennes axel. När hon sedan skulle gå iväg igen fick jag en ännu längre kram. Petra, jag har sagt det innan, dina kramar får mig att orka igenom allt! Och dina ord "Jag tror inte hon gör någonting Sandra, hon har dig och du är hur underbar som helst! Jag tänker alltid på dig när jag får såna tankar, då går det." Jag visste inte vad jag skulle säga, jag bara kramade om henne hårdare, och så sa hon det, "Jag älskar dig." PetraPetra, jag älskar dig med! Du ger mig hopp, du är helt jävla underbar! Du, jag vet inte vad jag ska säga, allt du gjorde denna kvällen betyder så grymt mycket! Tack! <3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

? tell me?