måndag 16 april 2007

Åh, jag säger som Joar (Detvarsköntatthöraavdigigen!) "Jag lever stressigt, men jag lever."
Helgen har varit helt underbar, får ta det lite snabbt.

Fredag: Mötte upp klassen i Haga, såg på bio och slapp lektioner efter. Jag, Anna och Mia tog och gick till Hjalmar, en promenad som tog drygt en och en halv timme. Det var sommar, sol, glass och tjejprat som gällde! Göteborg på våren, det är kärlek på hög nivå! Vid hjalmar tog vi spårvagnen hem, och stötte på våran alkis, "Hej, mitt namn är Chris", Anna och jag höll ihop av skratt, igen. Okej, ni förstår inte, men jag orkar inte förklara, kul minnen kan man säga iaf. Väl hemma låg vi på studsmattan och lyssnade på musik, vi pratade, studsade, åt glass, bara njöt av sommaren.

Lördag: Petra ringde vid 12, den klanten hade kommit en timme för tidigt till kyrkan, så jag bestämde mig för att gå dit och göra henne sällskap. När jag kom dit hade Alexandra och Jimmy redan kommit, och Magnus och Miche kom också någon gång runt där. Vi började packa ut alla saker i bussen (Ja, Jimmy och jag var smidiga när vi bar dom där jävla långa sakerna x'D) och det kom mer och mer folk. Vid halv två åkte vi :) 28 underbara personer på väg till Borås, mwah. Väl framme fick alla andra packa upp, sångarna fick ledigt och dansarna övade. Vi gjorde egenlitligen inte så mycket den dagen, övadeövadeövade, satt ute i solen, pratade osv :) Torbjörn fixade pizza som han bjöd på. När vi ätit var jag, Sandra och Petra ute i skogen, Petra plockade blommor, jag skulle haft min kamera då! >.< Iaf, vid halv 8 var nervositeten på topp igen ; D Vid åtta framförde vi rockmässan för folket där. Det gick helt okej, Jävlaomognaungarsomintevisstevadrespektvar, men dom var tysta efter att Jimmy skällt ut dom xD Dan är bäst, ever. "Jaha, ehm, eftersom skåningen är långsam med sina dansare ska jag presentera bandet, längst till höger står en kille och spelar bas, han heter Biffen. Bredvid honom står en kille, som inte spelar bas btw, han heter Bruno" XD Och ja, vi har konstiga namn på alla^^ Efter mässan var vi på ungdomsgården, Torbjörn hade fixat gratis fika (: Där spelade vi biljard, satt och pratade, dansade dansmatta osv. Vi fick dock inte Magnus och Biffen att ställa upp XD. Bussen hem kom halv elva (?) vi packade in allt och sen åkte vi hem. Jonas smidighet när han skulle sätta sig ner snabbt kan nog ingenting slå x'D

Söndag: Jobbjobbjobb på morgonen, sen stack jag ner och träffade Cili. <3 UnderbaraUnderbara Cili. Hon kom springandes, gav mig den där långa kramen hon lovat mig. Jag har alltid sagt det, Cilis kramar är något speciellt, dom är varma. Vi satt och kollade på en match, pratade osv, den värmde dom upp, och spelade. Sen såg vi finalerna och prisutdelningen. Vi tog oss till centralen när jag tog min spårvagn och dom fortsatte till sitt tåg. När får jag se henne igen? Min underbara älskade Måne. <3

Idag är det måndag, skolaskolaskola. Skönt att vara av med lite av allt skit iaf.
Och Grattis Jossa! 3 Veckor utan rakblad idag, du är duktig!
Och Mimmi, snart två månader,
och Jossan, snart en månad,
Och Petra, 2 veckor (?).
Ni är otroliga! <3

Nej, nu ska jag ner och äta, tjata på mamma och pappa så jag får åka till karlstad på valborg, och sen svara på Icas brev, känner mig seg på att göra det ><

1 kommentar:

Anonym sa...

jag har inte kommenterat på länge, fy på mig! det var ett roligt inlägg =) sköt om dig söt<3