måndag 9 april 2007

Men åh. Det är för mycket folk just i stan, här blir man ensam bland tusen. Det är folk överallt, men jag känner mig ensam i mig själv. Om sex dagar får jag krama Cili, det behöver verkligen det! Närhet. Jag önskar så att ni var närmare. Vi var i Lerum idag, det var skönt. Farfarfarfar, du är så söt. Jag hittade ett fotoalbum jag begravde mig i. Heaven is a place nearby, right? Jag saknar Henne så. Och jag hatar mig själv för att jag inte tog vara på tiden. Nu faller tårarna igen, och återigen kan ingen vara här och torka dom. Även om jag vet att ni vill..

Ikväll spelar allt, allt sånt ingen roll. Ikväll, ikväll, ikväll, är det inget sånt på gång.
För det här är inget sånt, nej det här är inget sånt. Det här är ingen neråtsång som du ska bry dig om. Det är bara, nu. Jag hatar dessa jävla perioder. Kan jag inte bara få må bra, för ett tag? Jossa har varit jättesöt idag och jag önskar verkligen att jag och Petra åker upp dit snart. Jag tror att vi behöver det alla tre.

Jag har tänkt mycket på det jag och Noomie sa, om att besöka Joels grav när hon är här. Jag tänkte på Joel förut när Om black Jim spelades, Kanske tar dom han allt för tidigt kanske borde han fått några fler år till. Eller är det just den frid han söker som han kommer få i natt. Jag kände honom inte, men jag ser honom som en Ängel med vingar. Hjälpte han min Stjärna var han en underbar människa.

Och jag saknar dig, Mimmi. Min vackra tvilling. Ditt mail fick mig att le, tacktacktack. Din stjärna sitter över min säng, lyser upp i mitt mörker. Jag tänker på dig varje kväll twin. <3

Nej, nu tråkar jag ut er (Heh, ingen har orkat läsa hit ^_^) känner jag.
Och från himlen trillar spik, Min barrikad spricker..

Inga kommentarer: