måndag 23 april 2007

Planer. <3

Jag borde göra So, men jag tar en paus och listar mina planer framöver för att bli på lite bättre humör :)

28/4 - Träffa Älskade IcaIcaIca
30/4 - Kortegen med Mia, dock surt att Nictés fest inte blir av.
5/5 - Träffa Älskade Jossa Och Petra
12/5 - 21/5 - Taize!
25/5 - 28/5 - Västerås (?)
29/5 - Kristian Anttila ?
2/6 - 3/6 - Paddling
8/6 - Marit med Ica och Ellen? :D
13/6 - Skolavslutning vid Kåsjön och tjejkväll
15/6 - Lisa Miskovsky
7/7 - Anna Ternheim med Noomie
15/7 - Fira missanpassad Get x'D
22/8 - Weeping Willows
6/9- Födelsedagsfirning?
7/9 - Håkan Hellström

Och liksom, ih. Kanske Winnerbäck med Marie till hösten. Och turné med Skulf till hösten. Och resaresa i sommar. Och träffa Linda i sommar. Och säkert massamassamassa annat kul.
Det är liksom sånt här jag lever för. <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

ja winnerbäck måste gå _D_D

Anonym sa...

Inga planer för mig?

Anonym sa...

Förlåt med vadå marti med ica och ellen, yoyoyoo, jag vill också! :D