tisdag 17 april 2007

Jag vaknade i morse, första tanken som for genom mitt huvud var "Vad fan ska jag gå upp för? Jag har inget att leva för?" Men nu vet jag,
jag har er,
och ni är värda allting som någonting går att få!

keep failing, keep falling, keep smiling sent 2007-04-17 19:44:
Twin. För två minuter sen satt jag o storböla, allt jag tänkte på va rakblad. Sen öppnade jag min låda för att ta fram lite papper, ser ditt brev, tar upp det, läser det, o slutar gråta. Du är bäst twin, jag älskar dig <3!
keep failing, keep falling, keep smiling sent 2007-04-17 19:44:
(LL)(LL)

Twin. Jag ÄLSKAR Dig! Du kan klara det här, vad som än händer, står jag vid din sida. <3<3

[ Marie ] says:
om ja hade en pensel och färg skulle ja måla din himmel blå igen och sätta stjärnor på din himel som aldrig slocknar så du slipper må dåligt<3

Marie. Du är helt otrolig! Vackraste idag, lätt. Jag älskar dig! <3<3

1 kommentar:

Anonym sa...

Åhhhhhhh....... Du är underbarast!<3
men ja älskar dig enormt mkt
och om ja kunde så skulle ja göra det<3