torsdag 26 april 2007

Shout out louds =D

Detharvaritenbradag :)
Spanskan betstod av matlagning, grymt kul och härligt. Vi måste vara härligaste gruppen, ever.

Tack vare Lea och Hannah fick jag också reda på att SOL (ja, Ica, jag gillar också förkortningen ;D) spelade i Göteborg idag. Jag och syster åkte dit, ävenomvihadeoturmedspårvagnarana, och jag är jävligt glad för det. Dom var så grymt söta live, "Ja, och sen du vet signerar vi, om ni vill, eller behöver, eller någonting." (: Och dom var bara så otroligt härliga när dom signerade också, satt och småpratade med oss, var snälla och allt. Sötamänniskor. Jag köpte nya skivan och fick den signerad, och fick även min planch. Ted, Bebban och Carl var söta och gjorde IcaochLeas papper till en fotbollsplan, men de ska iaf också få sina aoutografer (:

Låten You are dreaming fick mig att tänka på Dig.
"But if you still believe i'm thinking of you, You are dreaming, you are dreaming"
Vet du hur Skönt det är att jag håller på att komma över dig?
Du försvinner mer och mer i mitt liv, snart ska Vårat ställe fyllas med underbara minnen med.
Menvadgörjagomdukommertillbaka..? Orkar jag, orkar jag en gång till? Kan jag förlåta dig för allt du gjort mig, för hur du trasat sönder mitt hjärta? Jag vet helt enkelt inte.. Men just nu,
håller jag på att komma över dig.

1 kommentar:

Anonym sa...

JAG ÄR MED I DIN BLOGG JAG ÄR MED I DIN BLOGG JAG ÄR MED I DIN BLOGG JAG ÄR MED I DIN BLOGG förlåt men puss